BUANCO gør din butik mere effektiv - Nem og hurtig betaling giver bedre indtjening

Tjen mere

Få et præcist overblik over salget og se, hvor du kan optimere indtjeningen

Kortere kø

Betaling foregår nemt og hurtigt, således at ekspeditionstiden forkortes

Mindre administration

Dagens omsætning overføres automatisk til dit bogføringssystem

100% driftssikkerhed

Betalingssystemet kører altid, også når internettet er nede

Bager

             

Tjen mere med BUANCO betaling

Jo mere, du ved om salget i din butik, jo nemmere kan du træffe de rigtige valg. BUANCOs betalingsløsning til bagerier giver dig et suverænt overblik over:

  • Salg pr. time
  • Salg pr. medarbejder
  • Salg pr. produkt

Salg pr. time

Med BUANCOs betalingsløsning kan du se, hvor meget du tjener per time, og på hvilke tider af døgnet, du tjener mest. Det gør det nemt at regulere antallet af medarbejdere, så der aldrig er for mange eller for få på arbejde.

Salg pr. medarbejder

Systemet gør det også muligt at se salg pr. medarbejder. Du kan derfor lave incitamentsordninger for medarbejderne baseret på salg eller holde øje med hvilke medarbejdere, som klarer sig ekstra godt.


Salg pr. produkt

Sidst men ikke mindst, så er det også muligt at se salg pr. produkt. Dette er en uvurderlig viden, som du kan bruge til at udvikle forretningen eller sortimentet, og planlægge fremadrettet.

Kort sagt så giver løsningen dig vigtige oplysninger om, hvor du tjener dine penge. Og hvor du kan sætte ind for at tjene mere.

Hurtigere betjening af kunderne

Nem og hurtig betaling bidrager til en god købsoplevelse for dine kunder. De vil opleve, at køen afvikles hurtigere, og at de ikke spilder deres tid.

Desuden vil butikspersonalet opleve, at kundeflowet glider problemfrit. Systemets opsætning er nemt og intuitivt, hvilket også vil øge effektiviteten og følelsen af overskud. Det er med til at sænke stressniveauet og skabe et bedre arbejdsmiljø. I tillæg vil mindre stressede medarbejdere i højere grad have overskud til at smile og give en ekstra god og opmærksom service - selv i de travle perioder.

Disse er alle faktorer, som vil forbedre dine kunders overordnede indtryk af butikken, og i langt de fleste tilfælde afspejle sig positivt i butikkens omsætning. 

Når dagen er omme, og kassen skal opgøres, gør BUANCOs betalingssystem det hele lidt nemmere. Fordi alle produkter er kodet ind i kassen, er der ingen kassedifferencer på kortbetalingerne. Derfor kan både du og dine medarbejdere spare tid og ressourcer på administration og bogføring.

Vælg BUANCO og tag et stort skridt mod en bedre og mere effektiv bagerbutik.

Det driftssikre system

BUANCOs betalingssystem kører altid. Vores software er 100% driftssikker, selv hvis internettet går ned. Det betyder, at I stadig kan betjene kunder og gennemføre betalinger under eventuelle afbrydelser af adgangen til nettet

Slut med skuffede kunder, som går forgæves, fordi kortterminalen er nede eller fordi internettet svigter og de ikke har nogen kontanter. Vi ved, at langt de fleste betalinger i dagens Danmark foregår med kort. Derfor har vi udviklet et stabilt og sikkert betalingssystem, så du kan tage dig af andre ting. 

Desuden udvikler vi løbende vores systemer, så de følger med tiden og lever op til alle gældende regler om IT-sikkerhed og kortbetalinger. Derfor behøver du ikke bekymre dig om alle de tekniske ting, dem tager vi os af.

Skulle der opstå andre problemer eller udfordringer, for eksempel på grund af betjeningsfejl, så husk, at vores supportere sidder klar til at løse dem via online adgang til jeres system. De har mange års erfaring med IT-support og kender betalingssystemet ud og ind, og vil i de fleste tilfælde kunne afhjælpe problemet på kort tid.

Danmarks bedste og mest pålidelige dankortlæser

Vores betalingssystem leveres med terminalen Ingenico IPP350, der efter vores erfaring er den mest driftssikre terminal på markedet. Ingenico IPP350 er en hurtig terminal, der fungerer utrolig godt til virksomheder med mange daglige transaktioner, og derfor egner den sig perfekt til f.eks. bagerier. Terminalen understøtter både kontaktløs betaling, betaling med chip og betaling med magnetstribe, og dens egenskaber er med til at sikre en effektiv og problemfri kundebetjening.

Til forskel fra andre modeller, så har terminalen et stort farvedisplay, hvor det er muligt at vise logoer, reklamer, kampagnetilbud og vejledninger for kunderne, som betaler med kort. Desuden har terminalen også en NFC-læser monteret på siden, hvilket gør det muligt at modtage mobilbetaling - en funktion som flere og flere kunder efterspørger og dagligt gør brug af.

Kort sagt har Ingenico IPP350 terminalen alt det, som I har brug for og lidt til. Ingenico IPP350 integrerer perfekt med vores betalingssystem, således at du får en problemfri og hurtig håndtering af kundernes betalinger.

Hvis du har nogen spørgsmål til Ingenico IPP350 terminalen, så kan du læse mere her.   

Perfekt integration til e-conomic og Axapta/ProInfo

BUANCOs betalingssystem er optimeret til integration med de mest udbredte økonomi- og administrationssystemer i bagerbranchen, herunder e-conomic og Axapta/ProInfo. Dette er en funktion vi har lagt særlig meget vægt på, fordi vi ved hvor ressourcekrævende det kan være for en virksomhed at skulle udskifte alle sine IT-systemer. Vores mål er at gøre betaling og administration nemmere og ikke mere besværlig.

Derfor har vi sørget for, at dit nye betalingssystem passer perfekt ind i de systemer, du allerede anvender. Du skal ikke til at investere og sætte dig ind i en masse nyt, men kan hurtigt få glæde af nemmere betalinger via BUANCOs betalingsløsning. På denne måde sparer du både tid, energi og penge.

Hvis du anvender andre systemer eller har nogen spørgsmål angående hvordan integrationen fungerer, så  kontakt os

endelig. Vi har mange års erfaring med at lave skræddersyede betalingsløsninger, og vi vil meget gerne undersøge, hvordan du får den mest optimale løsning til dit bageri. Et velfungerende betalingssystem er en hjørnesten i enhver virksomhed.

Kom i gang på få uger

Når du først har besluttet dig for, at BUANCOs betalingssystem er noget for din forretning, så skal du ikke vente længe på at nyde fordelene. Det eneste vi skal bruge er faktisk en oversigt med jeres sortiment og priser for at kunne begynde opsætningen. Derudover har vores teknikere også brug for nem adgang til strøm og internet i din butik, så alting kan blive sat op korrekt.

Teknikerne tager hånd om opsætningen af det antal terminaler, du har bestilt, og så sørger de naturligvis også for, at alt bliver gennemtestet og afprøvet, så betalingssystemet er 100 % klar til brug, når vi kører igen.

Som en del af installationen giver vi dit personale en grundig indføring i, hvordan de bruger systemet. En del af formålet med systemet er jo trods alt at gøre arbejdsdagen nemmere og mindre stresset for medarbejderne, som tager sig af kundebetjening. Under introduktionen vil der derfor også være tid til at stille spørgsmål og få afklaret eventuelle usikkerheder i forbindelse med betjening af betalingssystemet.

Vi er her også i morgen

BUANCO har eksisteret siden 1970’erne. Vi har været med gennem den voldsomme udvikling, som betalingssystemer har gennemgået i perioden, og i al beskedenhed er vi derfor en af branchens mest erfarne udbydere af løsninger til bagere og kantiner.

Disse erfaringer kommer f.eks. dig til gode som kunde, når du har behov for en skræddersyet løsning eller når der sker store teknologiske spring inden for betalingssystemer. Vi udvikler løbende vores betalingsløsninger og systemer til at følge med tiden og med kundernes behov. Du er derfor sikret en moderne og fremtidssikret betalingsløsning, når du er kunde hos BUANCO.

Samtidig er vi solidt økonomisk funderet. Vi har branchens bedste kreditrating, AAA, og det er blot en yderligere sikkerhed for, at du kan regne med os. En del af baggrunden for vores succes er, at vores kunder altid har kunnet stole på, at vi er her for at hjælpe dem til markedets bedste, nemmeste og sikreste håndtering af betalinger i deres forretning - både i dag og i morgen.

Ét telefonnummer at ringe til

Hos BUANCO er vi utrolig stolte af vores kundeservice. I vores supportcenter arbejder vores dygtige specialister, og de sidder klar til at hjælpe dig alle hverdage:

Mandag – Torsdag kl. 8.00 – 16.00


Fredag kl. 8.00 – 15.00

Du kan ringe med alle typer spørgsmål, uanset om det drejer sig om kassen, dankort, MobilePay, integration til økonomisystemet eller noget helt andet. Hellere ringe en gang for meget, end en gang for lidt. Vores teknikere kender systemet ud og ind og sørger for, at du i langt de fleste tilfælde kan få løst din udfordring med det samme.

Ved hjælp af dit kassenummer kan supporteren desuden logge ind på din enhed og løse problemet, mens du er i røret.

Ud over den almindelige support har du også mulighed for at tilvælge adgang til vores Nødhotline, som er tilgængelig 24/7. På Nødhotlinen kan du få løst akutte problemer såsom driftsstop når som helst.

Hvis du gerne vil vide mere om vores supportcenter og vores Nødhotline, så læs mere her.

Et udpluk af bagere, der har glæde af BUANCO betaling