Mødeforplejning– et smart tilvalg til jeres kantineløsning

Modtag bestillinger direkte i systemet

Slip for at skulle håndtere bestillinger via mail, telefon og ved kassen

Definér sortiment og sæt deadlines

Gør det nemt for brugerne at se, hvad de kan bestille – og hvornår

Tjen mere uden gule sedler

Nem bestilling og effektiv ordrehåndtering giver bedre indtjening

Nem administration

Med integration til jeres økonomisystem sker konteringen direkte

Slip for mails, telefonopkald og personlige bestillinger

I mange kantiner er mødeforplejning en af de store daglige opgaver. Det kan dreje sig om brød til morgenmøder, sandwiches til en kundefrokost eller kagemænd til eftermiddagskaffen. Derfor kan det være en rigtig god ide at have et centraliseret system til bestilling af mødeforplejning. Med BUANCO Mødeforplejning er det let for medarbejderne at bestille mad og drikke til møder, og enkelt for kantinen at holde styr på alle de forskellige ordrer.

Hvis I allerede bruger BUANCOs kantineløsning, kan I nemt tilkoble modulet BUANCO Mødeforplejning. Det giver jer styr på bestillingerne, fordi alle medarbejdere og satellitkantiner nu bestiller online, så I slipper for, at der kommer bestillinger via alle mulige kanaler.

Et centraliseret system med BUANCOs mødeforplejning og kantine software kan desuden være med til at lette administrationspresset på kantinen, fordi alle bestillinger er samlet ét sted. Slut med glemte eller alt for sene bestillinger. Systemet kan sættes op, så det passer til jeres unikke behov, hvad end det handler om deadlines for bestillinger eller fleksibilitet i mødeforplejningen.

Vis, hvad man kan bestille – og hvornår

BUANCO Mødeforplejning gør det nemt for jer at definere et bestemt mødesortiment, så medarbejderne kan se, hvad det er muligt at bestille. I kan f.eks. vælge at have bestemte sortimenter til morgen, frokost og eftermiddag. På den måde vil det kun være muligt at booke fra eftermiddagssortimentet til et eftermiddagsmøde osv. I bestemmer selv, hvor stort eller lille sortimentet i de forskellige kategorier skal være, og det er nemt at skifte ud løbende f.eks. i forbindelse med sæsoner eller højtider.

Derudover kan I også vælge at sætte deadlines for bestilling. Dette gør det nemt for kantinekøkkenet at planlægge bestillinger på en hensigtsmæssig måde og desuden så slipper I for sidste-øjebliks-ordrer, der skaber stress i køkkenet.

I bestemmer selv hvordan deadlinen skal se ud, og denne kan naturligvis også ændres, hvis der på et senere tidspunkt er behov for det. Det kan f.eks. være, at der er visse tidspunkter på året, hvor der afholdes mange møder og kantinekøkkenet derfor har behov for en lidt længere frist for at kunne imødekomme alle bestillingerne.

Sådan fungerer BUANCO Mødeforplejning

Bestilling

Alle medarbejderne er i forvejen registreret i kantinesystemet, og derfor kan de begynde at bestille mødeforplejning uden videre, ved hjælp af deres eksisterende konto. Hvis I har et system med hovedkøkken/-kantine og satellitkantiner, skal satellitterne oprettes i systemet, så de også kan bestille. Al bestilling foregår online via en browser i et enkelt og brugervenligt system.

Produktion

BUANCO Mødeforplejningssystemet sættes op, så bestillingerne lander direkte hos den rigtige produktionsenhed. Det kan være bageri, koldt køkken, varmt køkken, delikatessen eller direkte i kantinen (fx kaffe). Dette letter både administration og kommunikation i hverdagen, og sikrer en klar og forståelig arbejdsfordeling.

Levering

Systemet sørger automatisk for distributionssedler. Det betyder, at der altid er klarhed over, hvor de forskellige bestillinger skal leveres. Bestillinger kan både leveres direkte ud til en afdeling, et mødelokale eller til en decentral kantine, der f.eks. supplerer bestillingerne op med kaffe, smør og lignende.

Hvis I er i tvivl om, hvorvidt BUANCO Mødeforplejning passer til jeres behov, så kontakt os endelig. Vi har mange års erfaring med at lave skræddersyede løsninger.      

Kom i gang på få timer

Hvis I allerede bruger BUANCOs kantineløsning, kan vi installere modulet til mødeforplejning på ganske kort tid. BUANCO Mødeforplejning er kort sagt en tilføjelse til BUANCO kantineløsning, og fungerer derfor i forlængelse af det system, som I allerede kender og bruger.

Når I bestiller BUANCO Mødeforplejning, så vil I inden for kort tid få besøg af vores specialist. Specialisten sørger for installering af software og instruktion af de medarbejdere, der skal anvende systemet. Det hele tager typisk 2-3 timer. Vi vægter vores kunders tilfredshed meget højt og derfor sørger vi altid for, at systemet spiller og medarbejderne er godt klædt på, når vi har sat et system op i en ny kantine.

Formålet med BUANCO Mødeforplejning er i bund og grund at lette hverdagen og gøre det nemmere at lave mødeforplejning. Derfor er det vigtigt for os, at I og jeres medarbejdere forstår systemet og føler jer komfortable med at bruge det.

Hvis I endnu ikke anvender BUANCOs kantinebetaling, så kan du læse mere om den løsning her.

Altid support inden for rækkevidde

Som kunde hos BUANCO er hjælpen aldrig langt væk. Vores supportcenter har åbne telefoner alle hverdage, og vi er klar til at svare på spørgsmål og løse eventuelle problemer, der kan opstå i dagligdagen.

Det er vigtigt for os, at I er glade for jeres mødeforplejningsløsning. Derfor er vores holdning, at I hellere skal ringe én gang for meget end én gang for lidt, hvis I oplever udfordringer i forbindelse med anvendelsen af BUANCO Mødeforplejning eller andre af vores tjenester.

Kontakt vores supportafdeling nu.

Derudover vil vi meget gerne høre fra jer, hvis I har gode ideer eller konstruktiv kritik til hvordan vi kan gøre BUANCO Mødeforplejning endnu bedre. Vi udvikler selv løbende vores software og stræber efter at kunne imødekomme de mange forskelligartede behov, der kan opstå i forbindelse med mødeforplejning.

Skriv til os med ris, ros og gode ideer.

Det siger vores kunder:

”BUANCOs hurtige online-support betyder, at vi nemt og hurtigt får den hjælp, vi har behov for”.

- Jonna Nørremark, kantineleder, Skive Tekniske Skole