En kontantløs kantine – den smarte betalingsløsning til jeres kantine

Nem, sikker og hurtig betaling med kort

Elektronisk betaling gør hverdagen i kantinen langt lettere

Slip for uhygiejniske kontanter

En kontantløs kantine giver mere tryghed for brugere og personale

Tjen mere

Optimeret drift og mindre madspild styrker bundlinjen

100% driftssikkerhed

Betalingssystemet kører altid, også når internettet er nede

Gør frokostpausen til en endnu bedre oplevelse

Med BUANCOs smarte system til kantinebetaling bliver hverdagen i kantinen nemmere, både for personalet og brugerne:

  • Den enkelte ekspedition går hurtigere
  • Ventetiden ved kassen bliver kortere
  • Ingen besværlig og uhygiejnisk håndtering af kontanter og byttepenge


Det siger kunderne:

”Især er medarbejderne glade for ikke at skulle bruge deres pause på at stå i kø, da hastigheden i betalingssystemet gør, at man får klaret sin betaling lynhurtigt”

– Karin Madsen, kantineleder, Aalborg Universitetshospital

Bedre hygiejne uden kontanter

Mønter og sedler vandrer mellem mange hænder og kan være forbundet med hygiejneudfordringer i miljøer, hvor man håndterer fødevarer.

BUANCOs kantinesystem kan hjælpe jeres kantine til at blive helt fri for kontanter. Det smarte betalingskort scannes kontaktløst og uden kode, og dermed kan I begrænse den fysiske kontakt til et minimum.

Ud over den gode hygiejne slipper kantinens personale for at skulle håndtere kontanter, regne byttepenge, opgøre kassen og aflevere i banken. Hverdagen er langt bedre og nemmere uden sedler og mønter.

Sæt penge ind eller træk i lønnen

BUANCOs system til kantinebetaling kan indrettes efter jeres behov. I kan vælge, at den enkelte bruger selv sætter penge ind på sit kort, eller I kan tilbyde automatisk træk i lønnen i forhold til medarbejderens køb i kantinen.


Sæt penge ind
Kortindehaveren indsætter penge på kortet via en webportal. Beløbet er umiddelbart derefter disponibelt. Når kortet bruges i kantinen, registreres købet straks, således at det registrerede restbeløb altid er aktuelt.


Automatisk løntræk
Ved denne løsning samles alle køb med kortet og afregnes via den månedlige lønseddel. Dette er den nemmeste løsning for medarbejderen, og mange af vores kunder har valgt at gøre det på denne måde.


Det siger kunderne:

”Kantinebetalingssystem og automatbetaling samt god service og høj teknisk kompetence. Alt det har vi fået ved at vælge BUANCO”

– Ulrich Solberg, Arla Foods

Pengene står på en konto, ikke selve kortet

De beløb, som kortindehaveren sætter ind, bliver registeret på en tilknyttet konto. Ikke på selve kortet. Det betyder, at hvis kortet skulle blive væk, så skal det blot spærres – pengene vil fortsat stå på kontoen.

Når det bortkomne kort erstattes med et nyt, vil kontoens indestående hurtigt være tilgængeligt igen.

Når en bruger betaler med kort ved kassen, bliver kortindehaverens navn og billede vist på personalets skærm. Det er således nemt og hurtigt at kontrollere, at det er kortets rette ejer, der bruger det.

Det siger kunderne:

”Når de bipper kortet, så får vi et billede op, hvor der står navn. Vi kan holde øje med, at det er den rigtige elev, og hvor mange penge der er tilbage på kontoen. Smart og nemt.

- Nicola Clausen, kantineleder, Søborg Skole

Udvid systemet efter jeres ønsker

BUANCO kantinebetalingssystem kan udvides med en række tilvalg, som gør det endnu mere brugervenligt for gæsterne og personalet i kantinen.

Eksempler på muligheder:

  • Betaling med eksisterende medarbejderkort
  • Mulighed for at tilbyde kontantbetaling, parallelt med kort
  • Kortbetaling i automater
  • Online bestilling af mødeforplejning

Og der er meget mere. Tag en snak med os om, hvordan BUANCO kantineløsning kan opfylde jeres behov.

Klar til drift på få uger

Når vi har lavet en aftale, sørger vi for, at I hurtigt får glæde af jeres nye kantinesystem. Vi skal blot bruge en oversigt over jeres sortiment og priser, og så er vi klar til at installere.

Vores teknikere sætter udstyret op, installerer programmet, koder priser og varer ind – og de sørger naturligvis for, at personalet bliver grundigt instrueret i at bruge systemet.

En vigtig del af vores service handler om at være tilgængelig med tips, viden og problemløsning. Vores supportere sidder klar ved telefonen hver dag og kan i langt de fleste tilfælde løse problemer med det samme.


Det siger kunderne:

”Hvis jeg har nogen som helst problemer med vores kasser, så ringer jeg ind til BUANCO support. Jeg siger bare, hvad kassenummer, jeg er på, og så har supporten løst det lynhurtigt for mig.”

Lotte Hansen, medarbejder i Food Camp, Nyborg Gymnasium

Et udpluk af virksomheder, der har glæde af BUANCO kantinebetaling